Így tanítok én

Üdvözöllek!

A matematika a gondolkodás képessége.Te melyik tábort erősíted: akik menekülnek még a matematika szóallatán is vagy akik otthon vannak a számok világában és velük élvezettel játszanak?

Matekozni bárki tud és bárki meg tud tanulni. Ennek pedig sok-sok kérdezés az alapja és a módja, hogy kialakuljon a logika, a logikus gondolkodás (más néven "józan paraszti ész") képessége. Ez pedig nem megy úgy, hogy látsz egy csomó példát megoldani, és hogy az alapján átülteted másikakra is. Mert nem úgy megy. Értelmezni kell megtanulni a problémát, és az alapján a megoldási terv és a megoldás már sokkal könnyebb, szinte automatikusan történik. Ennek a hogyanját tanítom.

Sipos Anna vagyok. Matekot tanítok 10 éve. Vagyis inkább mióta az eszemet tudom, mert már oviban is a számokról kérdeztem, amit aztán elmagyaráztam éppen mikor ki volt mellettem annak. Aztán általános iskolásokat korrepetáltam középiskolásként. Majd a Műegyetemen folytattam az utam, energetikai mérnök diplomát szereztem, közben tanársegédként vittem matematika csoportot, vezettem feladatmegoldó kurzust, készítek fel versenyekre, felvételikre, érettségikre, SAT vizsgára diákokat világszerte online és offline.

sipos_anna_matekflow_matektanar_online_erettsegi_felveteli_matematika_magantanar.jpg

Mindig azt tartom szem előtt, hogy az adott szinten, a diáknak mi a legmegfelelőbb, hogy tud közelebb kerülni a számok világához és ne csak a száraz módszereket lássa. Mérnök tanulmányaim által még több élet közeli példával szemléltetem az órák anyagát.

Kifejezetten szeretem azokat tehetséges diákokat, akik az iskolában valamely okok miatt nem látják ezt magukról, és ezért nem tudják kibontakoztatni magukat, de tudják, lehetne másként.

Célom a bloggal közelebb hozni a matekot, a matekozást és a matektanulást - ahogy én látom és a tanítványaim által.
Bízom benne, hogy hamarosan találkozunk!
Köszönöm, hogy figyelsz!

Facebook oldaldoboz

HTML

süti beállítások módosítása